Ruszają reklamy China Expo Poland

Rozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych Targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na ulicach Warszawy 16 sierpnia pojawiły się billbordy i autobusy reklamujące China Expo Poland, a w TVN CNBC od 23 sierpnia będzie można zobaczyć spoty reklamowe zachęcające polskich przedsiębiorców do odwiedzenia targów. Targi promowane są również w radiu, prasie oraz Internecie. Komunikację ze zwiedzającymi wspierają także mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania obejmująca działania ATL, BTL i PR potrwa do 10 września, czyli do zakończenia targów China Expo Poland.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- China Expo Poland to pierwsze w naszym kraju targi dedykowane współpracy gospodarczej Polski z Chinami, dlatego zależy nam, aby poprzez kampanię promocyjno-informacyjną dowiedziało się o tej imprezie jak najwięcej osób. Nasze działania są sprofilowane do dwóch grup odbiorców. Po pierwsze kierujemy działania do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą być zainteresowane nawiązaniem kontaktów biznesowych z goszczącymi u nas wystawcami z Chin lub organizowanymi w trakcie targów konferencjami informującymi, jak prowadzić biznes z Chińczykami. Po drugie zwracamy się do osób prywatnych, które chciałyby dowiedzieć się więcej o Chinach i skorzystać z licznych atrakcji przygotowanych w klimacie tamtejszej kultury i tradycji. A takich podczas China Expo nie zabraknie, począwszy od pokazów tradycyjnych tańców, kung-fu, kaligrafii po degustację potraw chińskich. Będzie więc to okazja dla wielu osób, by miło spędzić czas ze znajomymi czy z rodziną w otoczeniu chińskiej kultury – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizator targów China Expo Poland.

Reklamy promujące biznesowy wymiar China Expo Poland pojawią się na antenie TVN CNBC oraz w Antyradiu. Ponadto reklamy pojawią się na portalach branżowych wspierających handel z Chinami i w Google. Kampania do osób prywatnych będzie widoczna m.in. na warszawskich autobusach, w metrze i w prasie. Do potencjalnych zwiedzających wysyłane są newslettery, zaproszenia, prowadzony funpage na Facebooku, na którym już teraz realizowane są konkursy z nagrodami. Można m. in. wygrać dwuosobową wycieczkę do Chin. Za kreację kampanii odpowiada Agencja Avayo, a za zakup mediów organizator targów – spółka MT Polska. Obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja Practum Consulting.

Na China Expo Poland 2011 zaprezentuje się około 200 wystawców z wielu prowincji Chin. Podczas targów przedstawią m.in. interesujące oferty artykułów dekoracyjnych, AGD, rękodzieła, tekstyliów, ubrań, butów, torebek czy walizek. Nie zabraknie również wyposażenia łazienek, artykułów budowlanych, akcesoriów wypoczynkowych, ogrodowych, narzędzi i części samochodowych. Ponadto targom towarzyszyć będzie cykl konferencji dedykowanych polsko-chińskiej współpracy biznesowej. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak inwestować w Chinach, jak importować z Chin do Polski, jak eksportować z Polski do Chin oraz jak znaleźć właściwego partnera. Czas zwiedzającym będą dodatkowo umilać liczne atrakcje, pokazy na scenie m.in. tańczących lwów, gotowania wraz z degustacją chińskich dań, Kung-Fu, kaligrafii czy parzenia herbaty.

Honorowe patronaty nad pierwszą edycją China Expo Poland 2011 objęli Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki, Cezary Grabarczyk, Minister Infrastruktury oraz Katarzyna Sobierajska, Wiceminister Sportu i Turystyki a także Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Krajowa Izba Gospodarcza i PAIiIZ. Partnerem jest chińska organizacja biznesowa China International Center for Economic and Technical Exchanges (CICETE). Organizatorami targów China Expo Poland są MT Polska i China Town Travel

Więcej informacji o Targach China Expo Poland na stronie www.chinaexpo.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online