Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

Ministerstwo Środowiska na blisko dwumiesięczną kampanię o ochronie powietrza przeznaczy kolejne 1,2 mln zł. Po tym, jak wybrał do jej realizacji agencje Profile i Bringmore Advertising, teraz szuka firmy, która zajmie się na jego zlecenie zaplanuje i wykupi czas reklamowy w telewizji i radiu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza
fot. Shutterstock.com

Kampanię na temat ochrony powietrza zaplanowano na wrzesień i październik br. Pracuje nad nią konsorcjum agencji Profile i Bringmore Advertising, wybrane przez Ministerstwo Środowiska na początku lipca br. Swoją pracę wyceniło na ponad 3,5 mln zł.

Teraz resort rozpisał konkurs na firmę, która zajmie się emisją reklam w telewizji i radiu. Budżet na emisje wynosi 1,2 mln zł.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa spoty: „Co to jest atmosfera?” i „Sąsiad” - w wersjach 30- i 15-sekundowych, a w radiu reklama pod hasłem „Radość z jazdy”. Na telewizję pójdzie 85 proc. budżetu, na radio pozostałe 15 proc.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do końca lipca. Zwycięzca zostanie wybrany 7 sierpnia, a umowa  z nim zostanie podpisana do 14 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu