Ruszył przetarg na kampanię o reformie szkolnictwa

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego rozpoczęło przetarg przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej reformy szkolnictwa wyższego i nauki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył przetarg na kampanię o reformie szkolnictwa

Kampania ma mieć zasięg ogólnopolski i będzie skierowana do osób powyżej 16 roku życia. Ma obejmować m.in. dwutygodniowe działania na ekranach LCD w komunikacji miejskiej w kilkunastu największych miastach w Polsce, billboardy i inne nośniki reklamy zewnętrznej w całym kraju, emisję spotów w kinach.

Zaplanowano też działania reklamowe w internecie, opierające się na współpracy z influencerami (blogerami/vlogerami), tzw. liderami opinii, mającymi swoje kanały w serwisie Youtube i/lub Facebook i Instagram.

Kampania outdoorowa będzie realizowana na przełomie kwietnia i maja br. lub w lipcu br. , a działania w internecie – od kwietnia do czerwca br.

Budżetu kampanii na obecnym etapie nie podano. Przetarg trwa do 20 lutego br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa