Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce. Prawie 5 mln zł

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapraszają agencje do składania ofert na opracowanie kreacji i realizację wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt.„Europa pełna smaków - tradycja i jakość”. Działania mają potrwać trzy lata i będą prowadzone na rynkach azjatyckich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce. Prawie 5 mln zł
fot. Shutterstock.com

Zaplanowana kampania ma być prowadzona w Japonii, Korei Południowej, Wietnamie, Chinach i Hongkongu. W jej ramach będą promowane świeże, schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory,w tym świeża, schłodzona lub mrożona wołowina (m.in. karkówka, polędwica), wieprzowina (m.in. karkówka, schab, polędwiczka, łopatka wieprzowa, szynka, golonka) oraz przetwory mięsne, a także drób  oraz  wieże,przetworzone owoce,w tym jabłka, owoce z rodzaju Vaccinium, borówka amerykańska, aronia.

Celem kampanii jest wzrost świadomości na temat wysokiej jakości tych produktów, a co za tym idzie wzrost popytu oraz wzrost konkurencyjności. Działania te mają też zwiększyć świadomość na temat bezpieczeństwa, wysokiej jakości i innych unikatowych walorów każdego z promowanych produktów oraz wysokich standardach produkcyjnych w Unii Europejskiej,a tym samym mają przeciwdziałać informacjom pojawiającym się o narastającym problemie ASF, BSE i Ptasiej Grypie dotyczącym Unii Europejskiej,w tym Polski.

Kampania ma obejmować m.in. reklamy w prasie, internecie, na outdoorze, działania PR i udział w targach. Jej budżet wynosi 4,73 mln euro netto.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 marca br. pod warunkiem wpłaty 50 tys. zł wadium. Złożone oferty zostaną ocenione do 27 marca br. a dzień później ma zostać wybrana zwycięska agencja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"