Do przekazania komunikatu - niezwykła okazja, by kupić Citroena z rocznika 2003 z wyjątkowymi rabatami - wykorzystano promocyjny spot "Rusza Rajd rabatowy". Jego akcja rozgrywa się w salonie Citroena - kierowca rajdowy prowadzący Xsarę WRC jeździ pomiędzy modelami Citroena, a jego pilot przekazuje kolejne komendy wplatając miedzy nie informacje o rabatach na poszczególne modele. Powodem wykorzystania samochodu rajdowego było m. in. zdobycie przez Citroena tytułu Rajdowego Mistrza Świata w kategorii konstruktorów. Kampania prowadzona w prasie i kampania radiowa również będą wykorzystywały motyw rajdu samochodowego doskonale dopełniając komunikację.
W kampanii wykorzystano: prasę ogólnopolska (GW, Przegląd Sportowy, Newsweek, Forum, Polityka, Super Express, Super Auto, Tele Tydzień, Wprost); prasa lokalna, radio i TV. Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Brand & Media OMD.












