Ruszyła kampania "Baw się w internecie - bezpiecznie" (wideo)

Pod hasłem "Baw się w internecie - bezpiecznie" rozpoczęła siękampania reklamowa przeciwko cyberprzemocy wśród dzieci imłodzieży. Akcja promuje jednocześnie infolinię pomocową dla ofiartego zjawiska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa "Baw się w internecie - bezpiecznie". Akcjazwraca uwagę na problem przemocy wśród dzieci i młodzieży wserwisach społecznościowych, promując jednocześnie ofertę pomocowąHepline.org.pl obejmującą stronę internetową i infoliniętelefoniczną. Wykorzystywane w akcji spoty o długości 30 i 60 minutpokazują, jak pod wpływem złośliwości rówieśników zmienia sięwygląd dziewczyny korzystającej z witryny społecznościowej.

Akcja, która ruszyła 10 lutego, czyli w Dniu BezpiecznegoInternetu, jest prowadzona na zasadach non profit w telewizji (TVP,TVN, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Lingua, TVN Warszawa, MTV, VivaPolska, ZigZap, Hyper) i internecie (nasza-klasa.pl).

Kreację kampanii na zlecenie Komisji Europejskiej przygotowałabelgijska agencja LDV UNITED, a w Polsce realizacją działań zajmująsię Fundacje Dzieci Niczyje i NASK we współpracy z Fundacją GrupyTP.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu