Ruszyła kampania „Nie pływam w śmieciach”

W prasie, radiu i na outdoorze rozpoczęła się kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”. Na zlecenie Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przygotowały ją firmy Kings i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Nie pływam w śmieciach” ma na celu edukowanie w zakresie ekologii wód, promowanie postaw proekologicznych oraz budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodzieży szkolnej, a także osób w wieku 20-35 lat spędzających czas wolny nad wodą, turystów, wędkarzy, a także osób mieszkających w pobliżu rzek czy jezior.

Kampania - zaplanowana głównie na drugą połowę czerwca - jest prowadzona w prasie (tygodniki należące do Stowarzyszenia Gazet Lokalnych), Radiu Plus, na outdoorze (citylighty i wiaty przystankowe, oznaczone żaglówki i rowery) oraz w formie działań niestandardowych i ambientowych w dużych aglomeracjach. Ponadto akcja obejmuje wodne warsztaty edukacji ekologicznej odbywające się m. in. w dopływach Wisły.

Działania organizuje Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży, korzystając ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kreację kampanii przygotowała agencja Kings, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online