Ruszyła kampania "Pasuje do obiadu" Żywca Zdrój Smako-Łyk

W telewizji, internecie i prasie prowadzona jest kampania reklamowaŻywca Zdrój Smako-Łyk. Akcja podkreśla, że ta woda znakomiciepasuje jako element posiłku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta pod hasłem "Pasuje do obiadu" kampania reklamowaŻywca Zdrój Smako-Łyk wykorzystuje motyw puzzla, który masymbolizować idealne dopasowanie tej wody do posiłków. - Zprzeprowadzonych przez nas badań wynika, że wybierając napój doposiłku, większość konsumentów zwraca uwagę na smak, a naszeprodukty stanowią alternatywę do wysokokalorycznych napojów,oferując jednocześnie subtelny i delikatny smak - opisuje przekazkampanii Magdalena Kosińska, senior brand manager Żywca ZdrójSmako-Łyk.

Kampania w mediach od 4 maja obejmuje telewizję (TVP, Polsat,TVN, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, DC AP, stacje z pakietu AtMedia), internet (wp.pl, interia.pl, o2.pl, GG, pudelek.pl,kafeteria.pl, nasza-klasa.pl) i prasę (Claudia, Olivia, Twój Styl,Poradnik Domowy, Uroda, Wysokie Obcasy, Tele Tydzień, MojeGotowanie i Kuchnia). Oprócz tego w ramach akcji działa serwisinternetowy www.pasujedoobiadu.pl zprzepisami na idealnie skomponowane dania z wykorzystaniemproduktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk oraz od kwietnia prowadzone sądziałania PR.Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 7 czerwca, winternecie do 14 czerwca, a w prasie do końca czerwca -przygotowały agencje Young & Rubicam (telewizja i prasa) orazFreshlab (internet i BTL), zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaCom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCGSensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"