Ruszyła kampania platformy nC+. „Nowa definicja rozrywki” (zobacz spot)

W piątek 8 marca br. wystartowała kampania reklamowa nowej platformy nC+, która powstanie z połączenia Cyfry+ i n. Akcja promocyjna realizowana jest pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania platformy nC+. „Nowa definicja rozrywki” (zobacz spot)

- Największy wybór kanałów nowej ery i technologia, której dotąd nie było. To Cyfra+ i telewizja n łączą się w niczym ograniczony świat rozrywki - mówi lektor w pierwszym spocie promocyjnym platformy nC+. Oglądać go można m.in. w kanałach TVN. Poza telewizją kampania obejmuje także serwisy internetowe. W internecie można zobaczyć banery komunikujące, że to co było dostępne dotąd niezależnie w n i Cyfrze+ (jak np. mecze t-Mobile Ekstraklasy transmitowane w Canal+) teraz będzie można oglądać na nowej platformie nC+. W piątek ruszył też profil platformy na Facebooku i jej kanał na Youtube.

Strat nowej platformy nC+ zaplanowany jest na 21 marca br. (więcej na ten temat).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?