Ruszyła kampania przełomowej oferty kredytowej Alior Banku

W najnowszej kampanii marketingowej Alior Banku promowany jest zupełnie nowy mechanizm zniżek oferowany klientom z dobrą historią kredytową, którzy skorzystają z pożyczki gotówkowej lub kredytu  konsolidacyjnego „Obniżamy oprocentowanie o 30%”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w internecie. Jest to najsilniejsza kampania reklamowa banku w I kwartale br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Inauguracja” (reklamę można obejrzeć na kanale YouTube: https://youtu.be/tAnlA9rh9ZQ) oraz jego 15- sekundowa wersja. Reklama promuje przełomową ofertę zniżek skierowaną do klientów regularnie spłacających kredyty, w ramach której Bank obniża oprocentowanie aż o 30%.

Reklama będzie emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 115 kanałach tematycznych, najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Spot będzie towarzyszył najczęściej oglądanym i lubianym programom, np. śniadaniowym, prognozom pogody, wiadomościom sportowym, a także serialom. Tylko w lutym spot dotrze do ponad 20 mln Polaków! 

Emisje reklamy w telewizji wspiera komunikacja w internecie. Obejmuje ona m.in.: działania zasięgowe pozwalające w krótkim czasie dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy internautów oraz największe porównywarki finansowe. Kampanii towarzyszyć będą również mailingi. Po raz pierwszy zostanie w nich wykorzystana technologia umożliwiająca optymalizację kampanii w trakcie wysyłki wiadomości. Wszystkie formy reklamowe prowadzą na dedykowaną stronę, za pośrednictwem której klienci mogą złożyć wniosek online o udzielenie pożyczki lub kredytu konsolidacyjnego.

Promocję nowej oferty pożyczki wzmacniają materiały BTL w oddziałach. Ponadto reklamy pojawią się na wszystkich witrynach oddziałów oraz placówek partnerskich, na ekranach bankomatów Alior Banku oraz planszach wyświetlanych na monitorach LCD.

Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za materiały online – Agencja Artegence oraz Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"