Ruszyła kampania Pysia

Pierwsza w tym roku telewizyjna kampania reklamowa należącej do firmy Agros Nova marki Pysio wystartowała w pięciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz dziecięcych kanałach tematycznych

brief/mimp
brief/mimp
Udostępnij artykuł:

Akcję prowadzoną pod hasłem „Ekspert” przygotowała Ad Fabrica FCB.  30-sekundowe animowane (w technice 3D) emitowane są w pięciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TVN Siedem) oraz dziecięcych kanałach tematycznych (Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax). Głównym celem kampanii jest wsparcie sztandarowej linii produktów Pysia - soków marchewkowych.

brief/mimp
Autor artykułu:
brief/mimp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele