RUSZYŁA KAMPANIA REKLAMOWA SUPERMARKETÓW MILA

W związku z dynamicznym rozwojem sieci Mila, ruszyła nowa kampania reklamowa budująca wizerunek marki. Plan mediowy przewiduje działania o ogólnopolskim zasięgu i uwzględniające m.in. radio, prasę, outdoor, internet, a także media społecznościowe. Koncept kreatywny kampanii, pod hasłem: „Znamy się”, podkreśla specjalizację w kategoriach świeżych, gwarantując przy tym codziennie szeroką ofertę produktową. To także ukłon w stronę obecnych klientów, którzy już znają sklepy Mila.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej, świeżej sieci supermarketów Mila ruszyła na początku marca i przewiduje szerokie działania w mediach masowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Obejmują one radio, prasę, outdoor oraz internet, a także media społecznościowe. Celem kampanii jest rozpoczęcie budowy wizerunku nowych supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało szerokie spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.

Koncept samej marki Mila, bazuje na aktualnych trendach wśród kupujących oraz mocnych stronach supermarketów Mila. Nasza komunikacja, jest zarazem nowoczesna, swojska i autentyczna. Nowa strategia jest ukierunkowana na „byciu blisko klienta”, dlatego chcemy, żeby sieć Mila stała się w świadomości naszych klientów po prostu dobrym sąsiadem – mówi Anna Kubicka, kierownik ds. Budowania i Rozwoju Marki

Motywem przewodnim konceptu kreatywnego „Znamy się”, wspieranego w pierwszej połowie roku kampanią reklamową, jest podkreślenie oferty z kluczowych kategorii, takich jak warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery oraz ciasta. Kreacja spotów radiowych oraz Key Visuali, łączy nowoczesność ze swojskością. Dla uwiarygodnienia przekazu pokazywani są ludzie, w domyśle pracownicy sklepów. Obsługa w supermarketach Mila, to bardzo ważny element budowania wizerunku marki, dlatego sieć mocno stawia na pracowników sklepów, którzy codziennie dbają o świeżość i jakość produktów, tak aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Podjęliśmy się wyzwania stworzenia platformy umożliwiającej zarówno wprowadzenie nowej sieci na rynek, jak i budowania regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej. Za wszystkimi atrybutami supermarketów MILA stoi człowiek. Dlatego platformę komunikacji, umożliwiającą zarówno wprowadzenie nowej sieci, jak i budowanie regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej, oparliśmy na idei "Znamy się". Choć nie

`

pokazujemy konkretnych sylwetek, to osoby odpowiedzialne za asortyment i obsługę są bohaterami naszych visuali – mówi Monika Rudnik, Account Director 4Frame.

Spółka market-Detal posiada obecnie 178 sklepów i zatrudnia blisko 5 800 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.

***

Marka MILA należy do spółki market-Detal, która posiada wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym. Firma posiada obecnie 178 sklepów na terenie całego kraju i planuje dynamiczny rozwój chcąc otwierać 30 nowych sklepów rocznie. Supermarkety MILA oferują bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, wędlin, mięs i różnorodnych serów oraz ciast. Oprócz wyjątkowej oferty i wysokiej jakości dostępne są produkty regionalne i zdrowe. MILA stawia na rzetelną, przyjazną i miłą obsługę. Stąd hasło: "Zakupy, aż miło!", które jest zobowiązaniem wobec klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci MILA to przyjemność i lekkość w robieniu codziennych zakupów spożywczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online