Ruszyła kampania TV komunikująca nową cenę Carlsberga

Carlsberg od połowy lutego ma w Polsce nową cenę: 2,69 zł za półlitrową butelkę lub puszkę.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 marca ruszyła kampania telewizyjna komunikująca nową cenę. Informuje ona konsumentów o nowej cenie, w zaskakujący i zabawny sposób wykorzystując liczby 2, 6 i 9.

Kampania TV przygotowana została lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi. Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV7, TVP 3, TV4 oraz w wielu stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Zmianę ceny wspierają także działania BTL, oparte o hasło „Nowa cena! 2,69 zł - samo wpada do siatki”. Nowa cena jest także komunikowana na butelkach i puszkach 0,5l. Od połowy lutego aktywna jest również nowa odsłona strony www marki na www.carlsberg.pl.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu