Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki

Ruszyła kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Kampania macharakter wizerunkowy, a jej celem jest zwrócenie uwagi naróżnorodność tematów i uniwersalność stacji.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kreacja uwypukla trzy główne elementy charakteryzujące antenę:informacje, muzykę i sport.

Hasło kampanii "Z miłości do radia", jak podaje stacja, mapodkreślić lojalność i przywiązanie słuchaczy do rozgłośni.

Kreację opracował Paweł Miszewski, artysta plastyk, przywspółudziale studia kreacji Imagine. Za zakup i planowanie mediówodpowiada dział promocji Polskiego Radia.

Kampania obejmuje prasę - dzienniki ("Gazeta Wyborcza","Dziennik", "Rzeczpospolita", "Fakt", "Super Express", "PrzeglądSportowy" oraz 25 tytułów dzienników regionalnych), tygodniki("Polityka", "Wprost", "Tele-Tydzień", "Przyjaciółka"), telewizjępubliczną oraz nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy iminiboardy).

Kampania potrwa do końca września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"