Ruszyła kampania wizerunkowa sieci komórkowej WPmobi

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska - pod marką WPmobi -oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Zpoczątkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowatej oferty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

"Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24, z dużych miast,korzystające z Internetu oraz pre-paidów - czyli takie, które popierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po drugie - dużoczasu spędzają przy komputerze oraz poza domem w towarzystwieprzyjaciół. W związku z tym kampanię WPmobi oparliśmy na dwóchsilnych filarach: Internecie oraz na outdoorze i mediachniestandardowych." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Marketingu iSprzedaży w WP.

Kampania rozpoczęła się niestandardowym uderzeniem. W dniuoficjalnego launchu w godzinach 20.00-01.00 Pałac Kultury wWarszawie został podświetlony z czterech stron na różowo. Topierwsza tego typu akcja w historii PKiN. Dodatkowo, w najbardziejzatłoczonych miejscach Warszawy (Nowy Świat, Chmielna, metroCentrum, metro Świętokrzyska) pojawiły się GoBoardy - mobilnenośniki ambientowe z hasłem "Zobacz RÓŻnicę". Za ich pomocą rozdanoprzechodniom kilka tysięcy różowych okularów. Następnego dniawykupiona została także pierwsza strona w sześciu wydaniach Metra -udająca "jedynkę" gazety i wyjaśniająca całe zdarzenie."Podświetlenie PKiN było ogromnym przedsięwzięciem. Na kopułkachwokół Pałacu musieliśmy ustawić sprzęt oświetleniowy o łącznejwadze półtorej tony. Największym wyzwaniem było podświetleniegórnych partii budynku. Świecenie tego kolosa udało nam się jednakprzeprowadzić zgodnie z planem. Doceniła to także nasza grupadocelowa - zdjęcia podświetlonego PKiN zrobione przez przechodniówpojawiły się na prywatnych blogach w Internecie." - opowiadaNatalia Hatalska-Wozniak, Kierownik Zespołu Komunikacji w WP.

Kampania WPmobi prowadzona będzie zarówno na tradycyjnychnośnikach wysokozasięgowych (prasa, outdoor, radio), jak i nanośnikach niestandardowych (uchwyty w autobusach, wlepki wpociągach, metrze, na lustrach w sieciach odzieżowych).

"Kampanię koncentrujemy w siedmiu największych miastach wPolsce, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach. Tuwidoczny będzie przede wszystkim silny outdoor: wykorzystaliśmytakie nośniki, jak citylighty wraz z projektem specjalnymumieszczonym na dachach przystanków, cityscrolle ustawione wmiejscach spowolnionego ruchu oraz tyły autobusów - tzw. fullbacki.Ale nie oznacza to, że nie będzie nas także i w mniejszychmiejscowościach. Tu staramy się dotrzeć do naszej grupy docelowejza pomocą niestandardowych nośników - między innymi wykorzystującnaklejki w sieciach odzieżowych, w pociągach TLK, ekspresach iIntercity, stojaki w sieciach restauracji, czy będąc na ulotkachpizzerii DaGrasso, PizzaHut i TelePizza." - mówi Natalia Hatalska."Nie zabraknie nas również w miejscach, w których młodzież spędzanajwięcej czasu - a zatem na uczelniach, w szkołach średnich i& wklubach. W tych miejscach wykorzystujemy nie tylko wlepki, aletakże plakaty B1."

"Dobierając media, zrezygnowaliśmy z telewizji." - mówi JoannaPawlak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w WP. "Okazało się bowiem,że to najmniej popularny sposób spędzania wolnego czasu przez naszągrupę docelową. Na pierwszym miejscu stawiają oni Internet, nakolejnych przebywanie wraz z przyjaciółmi poza domem: wkawiarniach, klubach, centrach handlowych."

  • prasa: młodzieżowa, city info, komputerowa(m.in. Metro, Co jest grane, Twist, Bravo, Play etc.);
  • radio: kampania w Radiu Zet, RMF FM, RMFMaxxx, Radiostacji, sieci ESKA;
  • outdoor: citylighty tradycyjne + projektspecjalny na dachach przystanków, cityscrolle, fullbacki - tyłyautobusów;
  • Internet: silna kampania autopromocyjna.

Nośniki niestandardowe:

  • indoor: plakaty B1 w szkołach średnich, nauczelniach, w toaletach klubów i kawiarni; wlepki na uczelniach;plakaty i wobblery w sieciach odzieżowych;ambitne: HandyMedia - uchwyty w autobusach, wlepki w pociągach, wmetrze warszawskim, naklejki na lustrach w sieciach odzieżowych; naławkachw szkołach językowych, tablestandy w restauracjach; naklejkifluorescencyjne na oparciach foteli w  kinach.

Wariacje hasła w zależności od miejsca:

  • Kina: Zaspokoisz apetyt na kino
  • Uchwyty w autobusach: Masz Internet wgarści
  • Pociągi: Jazda za darmo - tylko wInternecie
  • Sieci odzieżowe: Ściągniesz dane szybciej niżciuchy
  • Restauracje: Serwujemy Internet; Poczta wserwisie
  • Metro: Odjazd na całej linii

Kreacja:Agencja reklamowa Testardo Red Cell.

Zakup i planowanie mediów:InitiativeMedia, Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"