Zgromadzono na niej wiele praktycznych informacji na temat mrożonek oraz zasad racjonalnego, urozmaiconego odżywiania. Na witrynie opublikowano m.in. najnowsze badania OBOP dotyczące wiedzy Polaków na temat mrożonych warzyw i owoców. Internauci znajdą tutaj także cenne, bo poparte wiedza naukową, informacje na temat historii oraz zalet mrożenia a także wartości odżywczych mrożonek.
Z myślą o konsumentach mrożonych warzyw i owoców uruchomiono dział porad eksperckich. Można tutaj znaleźć cenne informacje dotyczące najważniejszych zasad kupowania, przechowywania i przygotowywania mrożonych warzyw i owoców.
Dla smakoszy przygotowano kilka interesujących przepisów sygnowanych przez Tessę Capponi - Borawską, autorkę popularnych książek kulinarnych i gospodarza programu „Tessa w domu” emitowanego na antenie TVN Style.

Uruchomienie strony internetowej otwiera akcję informacyjno-promocyjną, której oficjalna inauguracja miała miejsce 27 kwietnia 2006 r. „Mrożonki Pełne Natury” to współfinansowana ze środków Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna. Jej celem jest informowanie o zaletach mrożonych warzyw i owoców oraz właściwych sposobach ich przygotowywania i przechowywania.
W ramach kampanii opublikowany zostanie 32-stronnicowy poradnik edukacyjny na temat mrożonek. Jesienią planowane jest też rozpoczęcie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie. Zorganizowane zostaną także 2 duże, otwarte dla konsumentów eventy: Wielki Test Konsumencki planowany na koniec sierpnia oraz Festiwal Mrożonek, który odbędzie się w styczniu 2007 r.
Za zawartość merytoryczną strony odpowiada agencja OnBoard PR, za kreację RedCut Workshop.











