Ruszyła wiosenna, modowa kampania serwisu Allegro

Wejdź do świata mody - takie hasło towarzyszy tegorocznej, wiosennej kampanii modowej serwisu Allegro. W ramach tej kampanii przekonujemy, że nie trzeba polować na okazje w Londynie czy Berlinie, żeby być modnym, wystarczy zajrzeć na Allegro. Kampanię uświetniają genialne zdjęcia Szymona Brodziaka. Akcja potrwa do końca maja.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównymi kanałami komunikacji, trwającej właśnie kampanii, są prasa i Internet. Kampania kierowana jest do wszystkich kupujących, którzy cenią sobie brak zbędnych formalności, wygodę, szybkość, ale i oszczędność. Allegro będzie dla nich stanowić inspirację tej wiosny i odniesienie do tego, co jest modne, co się nosi w tym sezonie i za ile.- Allegro to ogromna szafa pełna niezwykłych pomysłów na świeże i najmodniejsze stylizacje i to właśnie ma pokazać trwająca aktualnie kampania – mówi Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Allegro. Chcieliśmy podkreślić modowy, lifestyl`owy klimat oferty odzieżowej dostępnej na Allegro. Hasło kampanii - Wejdź do świata mody - zachęca do wejścia bezpośrednio na stronę moda.allegro.pl, a dalej do przebierania w ofertach i kupienia czegoś dla siebie – dodaje Brzęczkowski.

Kampania ma swoją odsłonę w prasie, min. Twoim Stylu, Avanti, Glamour, Men`s Health, Cosmopolitan, Elle, Logo i Joy.  W Internecie, m.in. na Youtube, czy też w pakietach kobiecych ARBO, Iplex czy Ipla, można zobaczyć niezwykłe filmowe kreacje. Filmy opowiadają historię 3 dziewczyn, które poprzez zakupy na Allegro przenoszą się do innego świata, a każdy z tych światów to inny modowy styl. Dodatkowo w maju użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na profilu Allegro - Stylarnia. Każdy będzie mógł dowolnie stylizować modelkę z pomocą produktów udostępnionych w aplikacji konkursowej. Dwunastu twórców najlepszych stylizacji otrzyma bony o wartości 500 zł do wykorzystania w klubie zakupowym Markafoni.pl. 

Kampania przygotowana została przez Dział Marketingu Allegro. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Papert. Autorem sesji fotograficznej jest Szymon Brodziak, fotograf z dużym doświadczeniem w sesjach dla wielu marek modowych. Wielokrotnie wyróżniany, m. in. w prestiżowym konkursie International Photography Awards, Laureat Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.

Spoty reklamowe, na użytek kampanii, zostały nakręcone na kamerze Red One Cinema – używanej w produkcjach pełnometrażowych takich jak „Dziewczyna z tatuażem”, „Anioły i demony” czy „Piraci z Karaibów”, przy rozdzielczości 4K.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"