"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży oraz zakomunikowanie nowych opakowań deserów Belriso, na których pojawiły się postaci ryżowych celebrytów.

W ramach kampanii powstało sześć spotów, w których występują mali bohaterowie z opakowań. Ich tematem są zbliżające się mistrzostwa piłkarskie w Rosji oraz aktywacja konkursowa. Na spoty można głosować na stronie: belrisogotowenawszystko.pl.

Do wygrania są Ręczniki Belriso, torby termiczne, 10 iPadów oraz nagroda dodatkowa TV Samsung z konsolą PS4.

Animowane spoty można zobaczyć na platformach społecznościowych Facebook, YouTube, a także na platformach VOD – Polsat, TVN oraz Onet.  

Kampania potrwa do 17 czerwca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine, która wykonała również animowane spoty, Landing Page kampanijny oraz zaprojektowała nowy serwis belriso.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu i pełni obecnie rolę strategiczno-kreatywnego partnera marki Belriso.

Designem postaci oraz nowych opakowań zajęła się agencja Flov. Media zaplanował dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji