"Ryzykować trzeba umieć" w kampanii X-Trade Brokers (wideo)

Ruszyła kampania domu maklerskiego X-Trade Brokers pod hasłem "Ryzykować trzeba umieć". Spoty telewizyjne przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona przez XTB ma na celu zwrócenie uwagi na określone umiejętności, jakie są potrzebne przy tradingu, i podkreśla ryzyko towarzyszące inwestowaniu. Komunikacja skupia się nie tylko na zyskach, ale zwraca również uwagę obecnych i potencjalnych inwestorów na fakt, że tego rodzaju aktywności mogą nieść ze sobą ryzyko strat.

Akcji towarzyszą dwa spoty reklamowe przygotowane przez agencję Havas Worldwide Warsaw, które będą emitowane w TVN CNBC.

Kampania ATL potrwa do końca br. Akcję wspierają także działania online oraz PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online