Najwyższy standard ochrony wiernie odzwierciedla filozofię ERGO Hestii. Zgodnie z tym założeniem, dzięki właściwemu rozpoznaniu potrzeb klientów, pośrednicy mogą zaoferować klientom ubezpieczyciela odpowiednie, dopasowane do indywidualnych oczekiwań ubezpieczenie. Bo dobre ubezpieczenie jest punktem wyjścia do sprawnej likwidacji ewentualnych szkód.
Obsługując ponad 3,5 miliona klientów i likwidując ponad 600 tysięcy szkód rocznie, sytuacji niestandardowych i błędów nie da się uniknąć. Stąd decyzja o powołaniu specjalnych jednostek reprezentujących wewnątrz firmy interesy klientów i partnerów biznesowych. Liczba usprawnień – ponad 700 w ciągu ostatnich dziewięciu lat funkcjonowania ścisłego monitoringu reklamacji i systemu pozwalającego na przełożenie uwag na zmiany w firmie – jest najlepszym potwierdzeniem, że wyjście naprzeciw tym zgłoszeniom opłaca się obydwu stronom.

Rzecznik Agenta, razem z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością, postrzegają całościowo potrzeby uczestników rynku ubezpieczeń, a co za tym idzie, mogą lepiej dopasować tworzone rozwiązania obsługowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. To kolejny krok w ramach rozszerzania dialogu ERGO Hestii z pośrednikami ubezpieczeniowymi.
***

Na przestrzeni poszczególnych miesięcy 2016 r. wskaźnik reklamacji obniżył się o 0,3 pp. (z 0,71% do 0,41%). W 2016 r. obserwowany był spadek poziomu reklamacji w stosunku do sprzedaży. Aktualny trend oznacza, że coraz więcej klientów pozytywnie ocenia wysoką jakość świadczonych usług przez ERGO Hestię.
W 2016 r. wskaźnik odwołań zmniejszył się o 1,5 pp. pp. z 5,6% w styczniu do 4,1% w grudniu. Od kwietnia obserwujemy stały spadek wskaźnika odwołań – z 6,46% w kwietniu do 4,1% w ostatnim miesiącu roku. Spadek wskaźnika oznacza, że coraz mniej klientów zgłasza zastrzeżenia do decyzji likwidatorów.
ERGO Hestia, jako pierwszy i na razie jedyny ubezpieczyciel w Polsce, upublicznia wewnętrzne dane o reklamacjach swoich klientów. Zmiany, które wprowadziła dzięki uwagom i opiniom, od trzech lat podsumowuje w kwartalnych raportach. Firma przedstawia w nim konkretne wskaźniki, które pomagają sprawdzić, ilu klientów składa reklamacje na obsługę.

***
Raporty reklamacji i odwołań to cykliczna publikacja Grupy ERGO Hestia. Ich celem jest pokazanie, w których obszarach poprawiamy się pod wpływem uwag klientów. Raporty są publikowane, co kwartał. Można się z nimi zapoznać pod adresem: http://www.ergohestia.pl/aktualnosci.html.
***
Masz uwagi? Skontaktuj się z nami! Ubezpieczeni, którzy chcą nam przekazać informacje o jakości obsługi, mogą zrobić to pisząc nie tylko tradycyjny list, ale również e-mail, czy wypełniając specjalny formularz na stronie www.ergohestia.pl

dostarczył
infoWire.pl











