„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w subskrypcji

Dziennik „Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dostęp do treści „The New York Times” – To partnerstwo łączy lokalne, eksperckie dziennikarstwo z globalną perspektywą – mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w subskrypcji
fot. materiały prasowe

W ramach tego pakietu subskrybenci serwisu PRO.rp.pl będą mogli korzystać zarówno z materiałów „Rzeczpospolitej”, jak i z pełnej oferty redakcyjnej „The New York Times”, obejmującej nie tylko wiadomości, ale również treści lifestyle’owe, przepisy kulinarne, gry oraz unikalne analizy międzynarodowe.

– To partnerstwo łączy lokalne, eksperckie dziennikarstwo z globalną perspektywą, jaką oferuje redakcja „The New York Times”. Dzięki tej współpracy użytkownicy PRO.rp.pl otrzymają codzienną dawkę informacji i analiz, pomagających zrozumieć zarówno wydarzenia w Polsce, jak i procesy zachodzące na świecie – mówi Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”.  

Nowa oferta ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby czytelników, którzy oczekują nie tylko wiarygodnych informacji, ale także szerokiego kontekstu, umożliwiającego podejmowanie lepszych decyzji w życiu zawodowym i prywatnym - podano w komunikacie. 

Subskrybcja pro.rp.pl to wydatek 39 zł za pierwszy miesiąc i 99 zł za każdy kolejny lub 899 zł za rok.

PRO.rp.pl to specjalny serwis stworzony przez „Rzeczpospolitą” z myślą o specjalistach z różnych branż, takich jak prawo, biznes, finanse i zarządzanie i oferuje dostęp do pogłębionych analiz, raportów czy prognoz, które wspierają podejmowanie decyzji biznesowych.

Wydawcą „Rzeczpospolitej” jest Gremi Media. W portfolio grupy medialnej znajdują się także dziennik „Parkiet”, miesięcznik „Wieści Rolnicze”, kwartalniki „Rzeczpospolita Nauka” i „Rzeczpospolita Podróże”, a także serwisy internetowe odwiedzane przez ponad 7,1 mln użytkowników miesięcznie (dane za maj 2025 r. wg Badania Mediapanel/Gemius PBI). Do kluczowych serwisów należą: rp.pl, parkiet.com, wiescirolnicze.pl, historia.uwazamrze.pl oraz serwisy branżowe, takie jak zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl czy sukces.rp.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele