„Rzeczpospolita” z nową kampanią zachęcającą do kupowania prenumerat w czasie pandemii

Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) zaprezentował ofertę prenumeraty, dostosowaną do pandemicznych ograniczeń. Może kupić dostęp do wydań papierowych i elektronicznych a także do serwisu - osobno, lub w ofercie łączonej.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Rzeczpospolita” z nową kampanią zachęcającą do kupowania prenumerat w czasie pandemii

Wydawca podkreśla elastyczne podejście do prenumerat. - Daje to możliwość korzystania z nowej oferty nie tylko w biurze, ale przede wszystkim podczas upowszechniającej się pracy zdalnej – czytamy w komunikacie Gremi Media.

- Jak zawsze staramy się, aby oferta w ramach naszej prenumeraty była bogata w treści i pozwalała naszym odbiorcom być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami politycznymi, gospodarczymi, a także zmieniającymi się przepisami. Stąd bogactwo dodatków poradniczych i narzędziowych, w tym także takich jak tegoroczna nowość „Biznes w czasie pandemii Covid-19”. Ważnym elementem oferty, jest także sobotni „Plus Minus”, o charakterze tygodnika społeczno-kulturalnego - komentuje Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media.

 

 - Ci, którzy do tej pory korzystali z prenumeraty w świecie offline, mają możliwość płynnie przejść w wersję online. Osoby korzystające z narzędzi „Rzeczpospolitej”, mogą mieć do nich dostęp z każdego miejsca za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu z dostępem do internetu. Wystarczy rejestracja prenumeraty na stronie prenumerata.rp.pl - mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.

Prezentacji oferty towarzyszy kampania, realizowana pod hasłem „O tym, co ważne w biznesie, finansach, prawie”. Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), radio (RMF FM, Radio Zet), VOD (Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Gremi Media (prócz "Rzeczpospolitej" - właściciel m.in. „Parkietu” i większości akcji E-Kiosku) zanotowała spadek wpływów o 20,8 proc. do 20,48 mln zł, a przy ograniczeniu wydatków jej zysk netto wzrósł z 2,4 do 4,61 mln zł.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"