„Rzeczpospolita” reklamuje prenumeratę na 2019 r. z pełnym dostępem do Rp.pl

Gremi Media rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę prenumeraty „Rzeczpospolitej” na 2019 rok. Akcja będzie realizowana pod hasłem „#wyprzedzajowiedze”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prenumeracie na 2019 rok dostępne będą wszystkie wydania „Rzeczpospolitej” oraz jej „Plus Minus” i „Życie Regionów”, a także publikacje dodatkowe: po 12 raportów ekonomicznych, prawnych i poradników prenumeratora, cztery poradniki prawne i sześć specjalistycznych tygodników.

- Rzeczpospolita” na nowy rok przygotowała ofertę opartą na dostarczających specjalistyczną wiedzę cyklicznych publikacjach, takich jak: tygodniki, poradniki, raporty czy specjalistyczne newslettery. Będą one poświęcone nowym przepisom i analizom ekonomicznym, opracowane zostaną przez wybitnych dziennikarzy- specjalistów z danej dziedziny oraz współpracujących na co dzień z redakcją ekspertów - wylicza Marek Kutarba, dyrektor działu wydawniczego w Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”.

Oferta prenumeraty po raz pierwszy obejmie też e-wydania „Rzeczpospolitej” i pełen dostęp do portalu Rp.pl, a także dodatkowe narzędzia biznesowe (m.in. dostęp do elektronicznego narzędzia służącego do audytu firmy pod kątem RODO, licencja na program antywirusowy AVG Internet Security, dostęp do platformy nauki języków obcych eTutor, doradztwo w zakresie pozyskiwania środków unijnych Abbeys).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gremi-media-miala-5-8-mln-zl-zysku-netto-po-trzech-kwartalach-2018-roku,7171200438204545a ##

„#wyprzedzajowiedze” w kampanii reklamowej

Wydawca „Rzeczpospolitej” zaczyna właśnie kampanię reklamującą ofertę prenumeraty na przyszły rok. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jej pierwsza odsłona jest oparta na zaczepnych pytaniach do odbiorców potencjalnie zainteresowanych prenumerowaniem dziennika. W drugim etapie „Rzeczpospolita” promowana będzie jako doskonały partner w prowadzeniu biznesu, dostarczającego sprawdzoną, pogłębioną i fachową wiedzę.

grafika

- „#wyprzedzajowiedze” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii. To właśnie wiedza i bezpieczeństwo przy podejmowaniu decyzji biznesowych są najważniejsze dla naszego prenumeratora. Trwająca kampania ma również wymiar edukacyjny. Podkreślamy w niej, że wartościowe treści muszą kosztować i warto za nie płacić. Konsekwencją tych decyzji jest oszczędność i zysk Twojej firmy, co idealnie oddaje jedno z haseł: „Wiedza kosztuje, zwłaszcza jej brak” - komentuje mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji