Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik

W czwartek 15 listopada czytelnicy „Rzeczpospolitej” będą mogli za darmo przetestować aplikację PZL-Świdnik AR, umożliwiającą oglądanie modeli 3D i filmów w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Akcję przygotowała agencja eContentLAB (e-Kiosk), partnerem komercyjnym jest spółka PZL-Świdnik.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Aplikację PZL-Świdnik AR przygotowano w ramach wkładki poświęconej śmigłowcom w czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolitej". Po zbliżeniu telefonu do zdjęcia w gazecie, pojawi się nad nią ruszająca się miniatura, będąca wiernym odzwierciedleniem konkretnego modelu śmigłowca bojowego, wyprodukowanego przez PZL-Świdnik.

- Po dotknięciu modelu ręką uruchomią się śmigła, po czym helikopter wzniesie się w powietrze i zacznie latać wokół nas. Przewidujemy także efekty specjalne - zapowiada Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający agencji eContentLAB, która przygotowała aktywację.

Aplikacja oprócz modeli śmigłowców umożliwi także oglądanie materiałów wideo. Będzie dostępna na urządzeniach z systemami operacyjnymi iOS i Android. Aplikację można pobrać w AppStore oraz Google Play.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grzegorz-hajdarowicz-gremi-media-rzeczpospolita-film-dokumentalny-o-jego-zyciu-wideo ##

W przyszłości aplikacja będzie uzupełniana o kolejne materiały wideo i modele 3D. Dodatkowe treści będą mogły być uruchamiane w związku z kolejnymi publikacjami prasowymi lub innymi materiałami marketingowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii