„Wieści Rolnicze” to bezpłatny miesięcznik adresowany do producentów rolnych obecny na rynku od 13 lat. Zawiera m.in. informacje o programach unijnych, dopłatach do produkcji oraz publikacje ekspertów z zakresu prawa, ubezpieczeń społecznych i finansów. Z kolei wiescirolnicze.pl to portal rolniczy informujący m.in. o cenach produktów rolniczych w skupach, nowościach z zakresu hodowli i uprawy roślin czy innowacjach w rolnictwie. Zarówno branżowy magazyn, jak i wspomniany portal od listopada będzie wydawać należąca do Gremi Media Spółka Digital RP, o czym poinformowano w oficjalnym komunikacie.
- Gremi Media od lat buduje portfolio serwisów i wydawnictw skierowanych do konkretnych sektorów gospodarki. Tym razem zwracamy się do rolników i firm działających w sektorze rolno-spożywczym. Nie bez powodu. Po pierwsze, rolnictwo wytworzyło 3,3 proc. PKB w 2023 r., a wartość dodana w tym sektorze gospodarki w ciągu dwóch dekad wzrosła z 7 mld euro do ponad 22 mld euro. Po drugie, połączenie naszego doświadczenia w tworzeniu biznesowych treści z rozpoznawalną na rynku rolniczym marką już na starcie jest gwarantem sukcesu - mówi Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.

Piotr Piotrowicz, prezes Południowej Oficyny Wydawniczej, w oświadczeniu dla mediów tak ocenia przejęcie przez Gremi Media miesięcznika „Wieści Rolnicze" i portalu wiescirolnicze.pl, mówi o nowym otwarciu dla wspomnianych tytułów. - Liczę na to, że ich rozwój znacznie przyspieszy, a na rynku mediów rolniczych będziemy mieli o wiele większe możliwości zmierzenia się z konkurencją. „Wieści Rolnicze” rozpoczynają całkowicie nowy rozdział w swoim działaniu, z dynamicznym wykorzystaniem potencjału nowego wydawcy.
Nakład “Wieści rolniczych” to 40 tys. egzemplarzy, a wspomniany portal internetowy odwiedza miesięcznie 350 tys. czytelników.











