W poniedziałek 6 września z „Rzeczpospolitą” będzie można kupić program Kaspersky Internet Security 2011, a następnego dnia – Kaspersky Mobile Security 9.0. Gazeta z tym dodatkiem będzie kosztować 7,99 zł. Inserty będą dostępne zarówno w punktach sprzedaży, jak i prenumeracie Pakiet Plus. Dołączenie programów antywirusowych Kaspersky do „Rzeczpospolitej” wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At Media, Discovery) i radiu (PR1, PR3, RMF FM, Radio ZET). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
„Rzeczpospolita” z antywirusami Kaspersky wsparta kampanią
6 i 7 września z „Rzeczpospolitą” ukażą się dwa programy antywirusowe firmy Kaspersky Lab. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez BBDO i Mindshare.












