„Rzuca się w oczy, ciśnie na usta” w kampanii ciastek Hit

Firma Bahlsen wspiera kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej limitowaną edycję ciastek Hit. Za projekt opakowań i reklamy odpowiada Wilk Studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Rzuca się w oczy, ciśnie na usta” w kampanii ciastek Hit

Tegoroczne smakowe warianty sezonowe ciastek Hit wprowadzone przez Bahslen to delikatny Hit o smaku białej czekolady i cytryny oraz wyrazisty Hit o smaku gorzkiej czekolady i pomarańczy.

Ta edycja limitowana daje możliwość zabawy z produktem: na opakowaniach umieszczono grafiki przedstawiające różne warianty oczu i ust, które po przystawieniu do twarzy w zabawny sposób zmienią naszą mimikę oraz wyrażą pozytywne emocje.

Koncept nowych wariantów sezonowych od 1 czerwca wspierany jest  kampanią zewnętrzną. Reklamy zobaczyć można w wiatach przystankowych oraz na stacjach metra, a także w dużym formacie na billboardach w największych miastach Polski.

Za projekt opakowań i reklamy outdoorowe odpowiada agencja Wilk Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały