Saatchi & Saatchi dla koncernu Procter & Gamble

Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu reklamowego na potrzeby kampanii pieluszek Pampers Active Baby dla koncernu Procter & Gamble

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu reklamowego na potrzeby kampanii pieluszek Pampers Active Baby. Działania reklamowe rozpoczęły się 1 marca i będą miały miejsce w telewizji - lista stacji obejmuje m.in. TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7 oraz wybrane kanały tematyczne.

Grupą docelową kampanii są matki z dziećmi w wieku 6 miesięcy i powyżej.

Celem kampanii jest przekazanie konsumentkom, że Pampers Active Baby daje ich dzieciom wolność poruszania się podczas ich codziennych zabaw.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Klient: Procter & GambleAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciel agencji: Anna Pańczyk, Marta Kozik, Katarzyna BoruckaPrzedstawiciel klienta: Artur Litarowicz, Katarzyna JezierskaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Jolanta GorczyńskaCopywriter: Kalina Domańska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"