Saatchi & Saatchi z globalnym budżetem reklamowym Trident

Firma Kraft Foods zatrudniła agencję Saatchi & Saatchi do obsługi globalnego budżetu reklamowego marki gum do żucia Trident.

km
km
Udostępnij artykuł:

Saatchi & Saatchi pokonała w przetargu agencje TBWA i Wieden & Kennedy. O budżet nie rywalizowała odpowiedzialna za niego przez ostatnich osiem lat agencja JWT, z której usług producent zrezygnował w lipcu tego roku.

Trident to najpopularniejsza marka gum do żucia na świecie, z 12,8 proc. udziału w rynku na koniec 2010 roku (dane: euromonitor). Drugi był Orbit (7,9 proc.).

Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za nową globalną kampanię reklamową marki Trident, którą Kraft Foods planuje na wiosnę przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu