Safari i Opera Mini tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome

Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w sierpniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Net Applications wynika, że w sierpniu Safari miała 55,46 proc. udziału w rynku - o 3,29 pkt. proc. mniej niż w lipcu. W tym samym czasie wzrósł udział znajdującej się na drugim miejscu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 20,59 proc. do 22,23 proc.) oraz mobilnej odsłony przeglądarki Google Chrome (z 4,44 proc. do 5,6 proc.).

Straciła natomiast trzecia w rankingu Opera Mini (z 9,42 proc. do 8,98 proc.). Pierwszą piątkę zamyka przeglądarka BlackBerry (2,31 proc. - spadek o 0,01 pkt. proc.).

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele