Sales Link dla Reckitt Benckiser Poland

W ciągu 3 miesięcznej akcji promocyjnej sprzedano prawie 28 tysięcy proszków Bryza i Dosia Marsiglia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcję przygotowała agencja SALES LINK dla firmy Reckitt Benckiser Poland S.A. Działania promocyjne  połączone były z konkursem dla kreatywnych konsumentów, którzy za wymyślenie najlepszego hasło reklamowego otrzymają nagrody. Trwa ocenianie haseł.

W sieciach hipermarketów hostessy promowały nowy wariant produktu i udzielały informacji o konkursie towarzyszącym akcji. By móc w nim uczestniczyć należało kupić przynajmniej jedno opakowanie proszku Bryza lub Dosia z płatkami mydła Marsiglia, zachować dowód zakupu i wymyślić hasło reklamujące te proszki. Hasła wpisane w promocyjny kupon trafiły do specjalnej urny a ich oceną zajmuje się komisja składająca się z pracowników firmy Reckitt Benckiser odpowiedzialnych za marki Bryza i Dosia. Autorzy najciekawszych haseł w sieciach hipermarketów: Hypernova, Carrefour, E'Leclerc, Tesco oraz Geant, wygrają wycieczkę marzeń lub równowartość 5 tysięcy złotych.

Głównym celem akcji było zapoznanie klientów z nową formułą produktu, czyli proszkami do prania Bryza i Dosia z dodatkiem płatków mydła Marsiglia. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie uczestniczyli w konkursie. W trakcie akcji promocyjnej zostało sprzedane ok. 23 000 opakowań proszku Bryza Marsiglia oraz ok. 4 700 opakowań Dosia Marsiglia.

Wsparciem dla akcji były materiały POS: roll-up, ulotki, urny promocyjne, które były do dyspozycji hostess.

Agencja SALES LINK jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację akcji oraz za szkolenie hostess i produkcję materiałów POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji