Rozwiązanie zaproponowane przez SALESmanago łączy w sobie funkcje podstawowego czatu z funkcjonalnościami dostępnymi na platformie SALESmanago Marketing Automation. Polega ono na połączeniu funkcji Live Chat z inteligentnym systemem profilowania behawioralnego oraz silnikiem rekomendacji. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.
Dodatkowo SALESmanago Live Chat jest narzędziem do zbierania danych o klientach. Wbudowane w niego mechanizmy pozwalają na wysyłkę w trakcie rozmowy progresywnego formularza kontaktowego zawierającego pola z danymi, których brakuje na karcie danego kontaktu w bazie danych.
W trakcie rozmowy konsultant ma dostęp do karty klienta, na której znajdzie podstawowe informacje o nim, jego pełny profil behawioralny oraz również spersonalizowane rekomendacje produktowe uwzględniające zachowania i zainteresowania tej osoby, w tym te dobrane przez silnik AI Copernicus. Jednym kliknięciem konsultant może wybraną ofertę przesłać do klienta. Chat pozwala na pełną automatyzację oraz użycie rozwiązania Sales Chat Bot, który w przypadku braku aktywnego konsultanta może poprowadzić rozmowę za niego, korzystając z bazy wiedzy eksperckiej oraz sztucznej inteligencji.

Całość procesu oraz wygląd okna chatu są obsługiwane bezpośrednio w SALESmanago, bez konieczności przełączania się do paneli zewnętrznych platform. W systemie użytkownicy znajdą również pełną analitykę działań z wykorzystaniem tego kanału.











