Salesmanago z 80 mln zł wpływów i 530 nowych klientów

Oferująca technologie marketingowe firma Salesmanago w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów subskrypcyjnych o 45 proc. do 80 mln zł, z czego 60 proc. z zagranicy. W br. planuje mieć 120 mln zł wpływów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Salesmanago z 80 mln zł wpływów i 530 nowych klientów
Grzegorz Błażewicz, prezes Salesmanago

W komunikacie prasowym Salesmanago podano, że przychody firmy w segmencie średnich i dużych podmiotów e-commerce zwiększyły się o 58 proc., z czego te z zagranicy - o ponad 100 proc.

Zaznaczono, że kluczowymi modułami napędzającymi sprzedaż są rozwiązania w obszarze gromadzenia danych konsumenckich bezpośrednio od klientów, tzw. zero-party data. Popyt na nie zwiększył się w związku z ograniczeniami prawnymi dotyczącymi wykorzystywanie tzw. ciasteczek.

W ub.r. z usług Salesmanago zaczęło korzystać ponad 530 nowych klientów, m.in. firmy i marki takie jak Crocs, Burger King, Victoria’s Secret, Converse, Aiwa, The Body Shop czy Würth.

Firma osiągnęła w ub.r. 21,6 mln zł zysku EBITDA i ok. 1,5 mln zł zysku netto.

- Kluczem do rozwoju Salesmanago są rosnące wymagania rynku e-commerce i nowe możliwości technologiczne, które staramy się jako organizacja bardzo szybko adresować. W tym momencie dysponujemy jednymi z najbardziej zaawansowanych na świecie technologii w obszarze zarządzania danymi o klientach oraz sztucznej inteligencji. Oferujemy je w postaci szybko wdrażanych praktycznych rozwiązań - podkreśla Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes Salesmanago.

Salesmanago liczy na 120 mln zł wpływów w br.

Firma prognozuje, że w br. osiągnie 120 mln zł przychodów. - W 2022 chcemy utrzymać tempo wzrostu, rozwijać się dynamicznie na rynkach europejskich. Obserwujemy również rynek z zamiarem realizacji ewentualnych przejęć komplementarnych biznesów działających w obszarze e-commerce - opisuje Błażewicz.

Obecnie w Salesmanago pracuje ponad 350 osób, o 100 więcej niż na początku ub.r.

Równocześnie do rady nadzorczej Salesmanago dołączyli m.in. Tim Weller (prezes Trustpilot), Rafał Brzoska (założyciel i prezes zarządu Inpost) oraz Jean-Philippe Baert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"