SALESmanago z rekordowymi przychodami, 5 tys. klientów na całym świecie

W 2015 roku platforma SALESmanago Marketing Automation wygenerowała blisko 17 milionów przychodów, dorobiła się 500. partnerów biznesowych i dziesięć razy więcej klientów. - Rynek marketing automation w Europie chwycił szybciej niż się spodziewaliśmy - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
SALESmanago z rekordowymi przychodami, 5 tys. klientów na całym świecie
Grzegorz Błażewicz

W komunikacie podkreślono, że kwota 17 mln zł osiągnięta w ub.r. oznacza znaczący wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym przychody firmy wyniosły 6 mln zł. W tym okresie zysk wypracowany przez platformę zamknął się kwotą 2,5 mln zł.

Obecnie z rozwiązań SALESmanago w zakresie identyfikacji i monitoringu osób odwiedzających stronę www oraz automatyzacji i personalizacji komunikacji w czasie rzeczywistym korzysta ponad 5 tys. firm na całym świecie, z których 83 proc. stanowią sklepy internetowe i firmy B2C. W ub.r. otwarto nowe biura i spółki zależne m.in. w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Łącznie spółka zatrudnia obecnie 130 osób w 10. krajach na świecie, współpracuje też z 500. partnerami biznesowymi.

- Wyniki okazały się znacznie wyższe niż nasze prognozy - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago. - Wynika to głównie z ogromnego wzrostu sprzedaży zagranicznej oraz sprzedaży przez sieć partnerów na całym świecie. Rynek marketing automation w Europie chwycił szybciej niż się spodziewaliśmy. W tym momencie zatrudniamy naszych handlowców we wszystkich krajach europejskich - opisuje Błażewicz.

- Zamierzamy nadal bardzo dynamicznie się rozwijać, głównie przez wzrost zatrudnienia za granicą - zapowiada szef SALESmanago. - Cel to 30 mln zł przychodów i pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Jeśli uda nam się dopiąć umowę inwestycyjną to ten wzrost może być jeszcze większy. Oprócz tego nadal będziemy rozwijać dynamicznie nasz produkt - podkreśla Błażewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele