SalesTube: dołączają Piotr Kopaczewski, Jakub Borkowski i Agnieszka Gołuszka

Agencja SalesTube (Group One) rozwija dział intelligence division. Do zespołu dołączyli data programmer Piotr Kopaczewski, data engineer Jakub Borkowski oraz marketing automation specialist Agnieszka Gołuszka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Piotr Kopaczewski do SalesTube przeszedł z Narodowego Instytutu Badań Jądrowych, gdzie zajmował się programowaniem w języku Python, administracją klastra obliczeniowego oraz tworzeniem środowisk do przetwarzania dużych zbiorów danych m.in. pod aplikacje webowe. Jest absolwentem Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na kierunku Data Science oraz Fizyki Technicznej na Politechnice Warszawskiej. Uczestnik programu stażowego w Joint Institute for Nuclear Research przy projekcie TeFeNICA 2017.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/value-media-salestube-oyakata-rosja ##

Agnieszka Gołuszka doświadczenie zdobywała w firmach Freshmail i SalesManago, gdzie jako marketing automation specialist pracowała nad strategią kampanii dla kilkudziesięciu klientów zarówno na polskim rynku jak i za granicą. Ukończyła Marketing i Komunikację Rynkową na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Studiowała również na Newcastle University Business School, Sapienza Universita di Roma oraz HHL Leipzig Graduate School of Management.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-pobikrowska-head-of-biddable-media-salestube ##

Jakub Borkowski wrócił do Group One

Jakub Borkowski wrócił do Group One po prawie 5 latach - poprzednie pracował w agencji mediowej Value Media. W międzyczasie zdobywał doświadczenie w Leadr, Grupie Netsprint i agencji Isobar. Jest programistą z kilkunastoletnim stażem. Specjalizuje się w tworzeniu narzędzi martech wspierających automatyzację i optymalizację obszarów takich jak: reklama w wyszukiwarkach, paid social oraz afiliacja. Ukończył kierunek Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wielka-loteria-almette-nagrody-promocja ##

Obecnie dział ID zarządzany przez Magdalenę Niewiadomską liczy blisko 30 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela