Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Salonu sukien ślubnych”, emitowanego na antenie TLC w niedziele o godz. 11.00 (począwszy od 23 sierpnia br.), wyniosła 77 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,88 proc. udziału TLC w rynku wśród wszystkich widzów i 1,41 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wyniki reality-show są zdecydowanie wyższe od średniego dobowego udziału TLC, który w okresie od 23 sierpnia do 6 września br. wyniósł odpowiednio 0,41 proc. i 0,54 proc.Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który śledziło 83 tys. osób.

Oglądalność „Salonu sukien ślubnych” odcinek po odcinku
TLC w czasie emisji nowego programu wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Drugie miejsce w tym czasie wśród stacji lifestylowych zajmuje TVN Style z 0,82 proc. udziału, a trzeci jest kanał Polsat Cafe (0,17 proc. udziału). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Bohaterkami reality-show „Salon sukien ślubnych” są kobiety, które stają przed wyborem swojej wymarzonej sukni ślubnej. Bohaterki występują w programie wraz z bliskimi, a doradzają im w decyzji wyboru odpowiedniej kreacji: prowadzący program Stefano Terrazzino oraz konsultantki ślubne (dowiedz się więcej).











