Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. Z tej okazji marka przygotowała reklamę. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp.
Kolejną odsłonę kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” można oglądać w telewizji i internecie. Nowa historia marki pojawiła się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie.

Kreację przygotowała agencja PZL, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Blue 449.
Od sierpnia br. w nowej platformie komunikacji marki Salony Agata Małgorzata Socha wciela się w rolę synowej, a Ewa Kasprzyk jej teściowej. Socha już wcześniej była ambasadorką reklamową marki.











