otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)

Zdecydowanym liderem wśród serwisów motoryzacyjnych jest otoMoto.pl wyprzedzające sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Kilkakrotnie w górę poszła odwiedzalność WRC.net.pl, natomiast spore spadki zanotowały Autokult.pl i dział motoryzacyjny Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl otoMoto.pl (Grupa OLX) we wrześniu odwiedziło 6,88 mln internautów, co przełożyło się na 24,9 proc. zasięgu. Wykonali w serwisie 378,16 mln odsłon, każdy przeciętnie 55.

Z kolei dział motoryzacyjny OLX.pl zanotował 5,08 mln użytkowników i 242,87 mln odsłon, średnio 47,8 na odwiedzającego.

Obie witryny we wszystkich tych statystykach dominują nad konkurencją w kategorii motoryzacyjnej. Pozostałe osiem serwisów z zestawienia łącznie miało 80,34 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-wrzesien-2020-rasp-przed-wirtualna-polska-o2-wyprzedzilo-gazeta-pl,7170454846367361a ##

Auto-swiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 3,68 mln użytkowników i 12,98 mln odsłon, Autokult.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,49 mln użytkowników i 12,46 mln odsłon, a WRC.net.pl - 2,49 mln odwiedzających i 12,35 mln odsłon. W tym pierwszym serwisie w połowie października wprowadzono ofertę subskrypcyjną obejmującą autorskie treści.

Kilkanaście mln odsłon zanotowało też Autocentrum.pl, przejęte w październiku ub.r. przez Wirtualną Polskę od Grupy Oponeo. 1,76 mln internautów wykonało tam 17,44 mln odsłon.

Moto.pl (Agora) miała 2,06 mln użytkowników i 5,44 mln odsłon, a dział motoryzacyjny Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 1,81 mln odwiedzających i 9 mln odsłon. W analogicznej sekcji Sprzedajemy.pl 1,12 mln internautów wygenerowało 7,41 mln odsłon, a na zDrogi.pl (Grupa Iberion) 901,1 tys. użytkowników wykonało 3,25 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z wrześniem ub.r. otoMoto.pl zyskało 413,6 tys. internautów (6,4 proc.) i 47,01 mln odsłon (14,2 proc.), natomiast dział motoryzacyjny OLX.pl przy wzroście liczby użytkowników o 26,5 tys. (0,5 proc.) stracił 91,59 mln odsłon (27,4 proc.).

Procentowo zdecydowanie największy wzrost osiągnęło WRC.net.pl - o 1,6 mln użytkowników (179,6 proc.) i 9,29 mln odsłon (302,5 proc.). Na Auto-swiat.pl przybyło 517 tys. internautów (16,3 proc.) i 1,04 mln odsłon (8,7 proc.), na Moto.pl - 305,4 tys. użytkowników (17,4 proc.) i 853 tys. odsłon (18,6 proc.), a w dziale motoryzacyjnym Sprzedajemy.pl - 290,6 tys. internautów (25 proc.) i 926,1 tys. odsłon (14,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/we-wrzesniu-zarejestrowano-wiecej-aut-niz-przed-rokiem,7170458189875329a ##

Za to Autokult.pl stracił 181,9 tys. użytkowników (4,9 proc.) i 4,29 mln odsłon (25,6 proc.), a w sekcji motoryzacyjnej Interii - 290,4 tys. internautów (13,8 proc.) i 1,32 mln odsłon (12,8 proc.)

Autocentrum.pl zanotowało wzrost liczby odwiedzających o 303,3 tys. (20,7 proc.) i spadek liczby odsłon o 1,26 mln (6,8 proc.). Natomiast zDrogi.pl zostało uruchomione wiosną br.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"