Trzy pierwsze wydania programu "Mamy mamy" (emisja w soboty o18.05) obejrzało średnio 1,81 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 17,62 proc. w grupie 4+ i w 18,58 proc. w 16-49. To mniejniż w tym paśmie Jedynka osiągała rok temu - wtedy przyciągałaprzed ekrany średnio 2,32 mln oglądających, a udział kanału wynosiłodpowiednio 21,21 proc. i 21,79 proc. - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji reality show, Jedynka zajmuje trzecią pozycjępod względem gromadzonej widowni. Liderem jest TVN, nadająca w tymczasie "Milionerów" - teleturniej ogląda 2,44 mln osób, awiceliderem - TVP 2 (programy regionalne i "Panorama"; 1,91 mln).Za TVP 1 plasuje się Polsat ("Agentki", "Wydarzenia"; 1,3 mln).
Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądajągłównie kobiety, widzowie w wieku od 40 do 44 lat i powyżejpięćdziesiątki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.

"Mamy mamy" to reality show, w którym trzy samotnie wychowującedzieci kobiety wybierają życiowych partnerów spośród kilku mężczyznzabiegających o ich względy. Program powstaje na licencjiszwedzkiego formatu "Single moms".
Oglądalność programu "Mamy mamy" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji realityshow
Profil widowni











