Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski

Ruszyła kampania dla marki ser „Królewski” OSM Sierpc. Autorem kampanii jest agencja Lvov. Historia opowiada o samozwańczym kandydacie na króla Polski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski
fot.mat.prasowe

Film jest serią perypetii bohatera, usilnie zabiegającego o królewski tron i głęboko wierzącego, że jest do niego odpowiednim kandydatem. Inspiracją dla bohatera jest paradoks – owszem istnieje królewski smak, ale przecież króla w kraju nie ma.

- Kategoria produktów mleczarskich, w tym serów, wydaje się być przewidywalna komunikacyjnie, uchodzi za nudną i powtarzalną. Zdecydowaliśmy się z agencją postawić na humor i ironię, wykreować antybohatera, którego postawa tym bardziej podkreśli, że królewski smak naszego sera broni się sam - mówi Rafał Kowalski, dyrektor marketingu OSM Sierpc.

Koncept strategiczny został wypracowany przez agencję „Jestem. Agnieszka Garwolińska”. Kampanię wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć jest Malte Rosenfeld, a za produkcję odpowiada „Dynamo Film”.

Działania reklamowe będą prowadzone w wybranych stacjach tv oraz w internecie.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL