Samsung 3D LED TV: Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczyna się kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV. Akcję pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” przygotowały agencje Cheil i Media TV Plus oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV przedstawia zastosowaną w nich technologię, podkreślając, że umożliwia ona zmianę obrazu 2D na format 3D w czasie rzeczywistym. Przekaz pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” informuje, że to pierwsze urządzenie tej firmy obsługujące technologię 3D.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (najpopularniejsze stacje), prasie (gazety, magazyny i tytuły specjalistyczne), internecie (największe portale), kinach sieci Cinema City (spoty przed filmami 3D, stoiska z telewizorami Samsung 3D LED TV) oraz innych punktach OOH (trójwymiarowe nośniki zewnętrzne w najważniejszych centrach biznesowych). Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotowały agencje Cheil (internet i adaptacja spotu telewizyjnego) oraz Media TV Plus (prasa i OOH), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"