Ruszająca właśnie kampania reklamowa Samsung Diamond żartobliwie pokazuje, jak wielkim szacunkiem cieszy się ta pralka wśród ubrań. Przekaz podkreśla wyjątkową konstrukcję bębna w urządzeniu, wzmacniając również wizerunek firmy jako producenta najwyższej sprzętu AGD. Kampania jest skierowana do kobiet w wieku 25-49 lat mieszkających w dużych miastach. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w TVP, Polsacie, TVN, TVP Info, TV4, TVN7, Polsat2, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Kino Polska, AXN, Zone Club), obejmując również marketing mobilny (udostępnione w serwisie samsung.pl dżingiel i animacja obrazkowa na telefony komórkowe). Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowały polski i węgierski oddziały Samsunga, natomiast planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy Starcom.
Samsung Diamond: Ubrania zasługują na wyjątkowe traktowanie (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa pralki Samsung Diamond. Akcja przebiega pod hasłem "Ubrania zasługują na wyjątkowe traktowanie".












