Samsung Electronics laureatem XIII edycji konkursu Impactor

Samsung Athletic Cup Projektem Roku 2010 w kategorii marketing sportowy 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Samsung Electronics otrzymała nagrodę Impactor 2010 w kategorii marketing sportowy za projekt Samsung Athletic Cup. Nagrodzony projekt to ogólnopolski cykl zawodów lekkoatletycznych dla dzieci i młodzieży organizowany przez firmę od 2004 r. Uroczyste ogłoszenie laureatów XIII edycji konkursu Impactor odbyło się 1 marca br. w warszawskim Centrum Prasowym Foksal. To już druga w tym roku nagroda dla Samsung Electronics za działania popularyzujące uprawianie sportu.   

Samsung Athletic Cup, ogólnopolski cykl zawodów lekkoatletycznych dla dzieci i młodzieży, to projekt szczególny w obszarze marketingu sportowego. Jego główną ideą jest budowanie podstaw do rozwoju polskiego sportu poprzez propagowanie w społeczeństwie aktywności sportowej i zasad uczciwej rywalizacji. Celem projektu jest również wspieranie młodych, utalentowanych osób w rozwijaniu ich sportowego potencjału. Dla wielu z nich udział w zawodach organizowanych od 2004 r. przez firmę Samsung stanowi przepustkę do profesjonalnej kariery. Co roku Samsung Athletic Cup jednoczy we wspólnej pasji tysiące miłośników sportu. Dotychczas w zawodach wzięło udział ponad 60 tysięcy młodych ludzi.      

Nagroda Impactor za projekt Samsung Athletic Cup jest wyrazem uznania dla Samsung Electronics za działania na rzecz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. To już druga w tym roku nagroda dla firmy za wkład w rozwój polskiego sportu. Na początku lutego br. Samsung Electronics otrzymał tytuł Sportowego Sponsora Roku 2010 w XI Plebiscycie na Najlepszego Sportowca Warszawy.  

Samsung Electronics od wielu lat angażuje się w projekty związane ze sportem. Poza Samsung Athletic Cup firma organizuje jedyny w Polsce bieg dla kobiet − Samsung Irena Women’s Run. Jego honorowymi patronkami są Irena Szewińska, wielokrotna medalistka olimpijska, oraz Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent m.st. Warszawy. Zebrane w ramach biegu fundusze, podwojone przez firmę Samsung, są przekazywane stowarzyszeniu „Amazonki” wspierającemu walkę z nowotworami piersi. 

Firma Samsung Electronics działa na rzecz sportu również w skali globalnej, m.in. jako sponsor Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych IAAF. Od Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 roku wspiera także ruch olimpijski. Była oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 r. oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 r. Nadchodzące Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie w 2012 r. i w Rio De Janeiro w 2016 r. oraz Zimowe Igrzyska w Soczi w 2014 r. również będą wspierane przez firmę Samsung.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele