Działania reklamowe komunikujące GALAXY Camera są elementem akcji wprowadzającej na rynek nową linię innowacyjnych aparatów Samsung SMART FOTO. Główne hasło kampanii „Fotografuj dziś aparatami jutra” podkreśla przełomowe rozwiązania zastosowane w tym urządzeniu.
Trwające działania promocyjne obecne będą zarówno w telewizji, kinach, prasie jak i internecie. Wychodząc naprzeciw coraz większej grupie użytkowników mediów społecznościowych Samsung nie tylko oferuje aparat, który pozwala na kreatywną fotografię i udostępnianie zdjęć w czasie rzeczywistym, ale także zdecydował się po raz pierwszy ulokować stronę internetową kampanii w serwisie Facebook. Serwis produktowy będzie widoczny również dla niezarejestrowanych użytkowników.
Duża część działań reklamowych realizowana jest online w sieci - na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów. Interaktywne aplikacje i bannery zgodnie z hasłem „A gdyby do aparatu dodać…” obrazują unikalne połączenie wielu funkcjonalności Samsung GALAXY Camera.

Powstałe na potrzeby kampanii spoty reklamowe podkreślają szerokie możliwości edycji flmów i zdjęć, które użytkownicy mogą stale poszerzać dzięki tysiącom dostępnych aplikacji Android.
Materiały do kampanii opracowały agencje Leo Burnett, Cheil i Performance Media, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.
Więcej informacji o produkcie na: www.smartfoto.samsung.pl
Spot GALAXY Camera można obejrzeć pod adresem: www.youtube.com/watch?v=SSeeSvqrtf4&feature=youtu.be











