Kampania aparatu Samsung Galaxy Camera prezentuje jego najważniejsze elementy i funkcjonalności: 21-krotny zoom optyczny, dotykowy wyświetlacz HD 4,8 cala, system Android oraz łączność z internetem dzięki 3G/4G i wbudowanemu Wi-Fi. Reklamy podkreślają, że dzięki temu urządzenie pozwala na kreatywną fotografię i udostępnianie zdjęć w czasie rzeczywistym.
Reklamy Samsunga Galaxy Camera są głównym elementem kampanii wprowadzającej na rynek aparaty Samsung Smart Foto. Cała akcja przebiega pod hasłem „Fotografuj dziś aparatami jutra”.

Kampania jest prowadzona w telewizji, kinach, prasie oraz internecie (m.in. interaktywne aplikacje i bannery na głównych portalach, serwisach społecznościowych i blogach). Reklamy na potrzeby kampanii opracowały agencje Leo Burnett, Cheil i Performance Media, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Havas PR Warsaw.











