Samsung Galaxy Note 4, Budweiser i Plush na Kartę z najpopularniejszymi reklamami na YouTubie (wideo)

We wrześniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników YouTube’a był klip promujący phablet Samsung Galaxy Note 4. Wśród najpopularniejszych znalazły się też spoty lalek Straszyciółki, piwa Budweiser i taryfy telekomunikacyjnej Plush na Kartę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Samsung Galaxy Note 4, Budweiser i Plush na Kartę z najpopularniejszymi reklamami na YouTubie (wideo)

Z zestawienia YouTube Ads Leaderboard wynika, że klip prezentujący phablet Samsung Galaxy Note 4, wprowadzony do sprzedaży pod koniec września (więcej na ten temat), w całym poprzednim miesiącu globalnie zanotował na YouTubie 21,9 mln wyświetleń. Portal nie podaje, ile razy filmik był oglądany przez polskich internautów, ale na pewno było to więcej niż wynik drugiego w rankingu spotu lalek z serii Straszyciółki - 333 tys.

Na dalszych pozycjach znalazły się spot społeczny „It’s Payback Time”, reklama piwa Budweiser zachęcająca do rozsądnego picia alkoholu (przeczytaj o niej więcej) oraz jedna z reklam nowej taryfy w sieci Plus - Plush na Kartę (więcej o tej marce i jej kampanii). Ten ostatni spot był oglądany we wrześniu 179 tys. razy.

YouTube Ads Leaderboard to zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze sygnały pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce, czas oraz procentowy udział odtworzeń organicznych vs odtworzeń płatnych. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

TOP5 reklam na YouTubie w Polsce we wrześniu 2014 r.

Samsung GALAXY Note 4 – Official Introduction

Promocja: Straszyciółki idą do szkoły

It’s Payback Time | Friday, 17th Oct | Channel 4

Global Be(er) Responsible Day | “Friends Are Waiting” | Budweiser

Plush na kartę - Chałwa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP