Samsung Galaxy S II reklamowany jako „wyrazisty, szybki, smukły”

W telewizji, prasie i internecie startuje kampania reklamowa telefonu Samsung Galaxy S II. Akcję przygotowały firmy Cheil, Next Innovation, Starcom i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Samsunga Galaxy S II w prosty sposób podkreśla najważniejsze funkcje tego modelu. Przekaz oparty na haśle „wyrazisty, szybki, smukły” informuje, że telefon ma dwurdzeniowy procesor 1,2 GHz, wyświetlacz Super AMOLED Plus o przekątnej 4,3 cala, system operacyjny Android w wersji 2.3 oraz interfejs użytkownika TouchWiz 4.0.

Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (dwie wersje spotów 30-sekunowych), prasie oraz internecie. Natomiast w połowie miesiąca kampania obejmie outdoor (nośniki w dużych miastach oraz kurortach nadmorskich i górskich). Ponadto rozpocznie się drugi etap działań - z udziałem Moniki Brodki i Agustina Egurroli, którzy są polskimi ambasadorami Samsunga Galaxy S II (więcej na ten temat).

Ponadto prowadzone są działania BTL w formie Samsung Mobile Live, którym towarzyszą reklamy radiowe. W ramach tego projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi tabletami i smartfonami firmy Samsung, w tym Samsung Galaxy S II.

Adaptacją reklam telewizyjnych zajęła się agencja Cheil, reklamy internetowe przygotowała agencja Next Innovation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"