Kampania Samsunga Galaxy S II w prosty sposób podkreśla najważniejsze funkcje tego modelu. Przekaz oparty na haśle „wyrazisty, szybki, smukły” informuje, że telefon ma dwurdzeniowy procesor 1,2 GHz, wyświetlacz Super AMOLED Plus o przekątnej 4,3 cala, system operacyjny Android w wersji 2.3 oraz interfejs użytkownika TouchWiz 4.0.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (dwie wersje spotów 30-sekunowych), prasie oraz internecie. Natomiast w połowie miesiąca kampania obejmie outdoor (nośniki w dużych miastach oraz kurortach nadmorskich i górskich). Ponadto rozpocznie się drugi etap działań - z udziałem Moniki Brodki i Agustina Egurroli, którzy są polskimi ambasadorami Samsunga Galaxy S II (więcej na ten temat).

Ponadto prowadzone są działania BTL w formie Samsung Mobile Live, którym towarzyszą reklamy radiowe. W ramach tego projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi tabletami i smartfonami firmy Samsung, w tym Samsung Galaxy S II.
Adaptacją reklam telewizyjnych zajęła się agencja Cheil, reklamy internetowe przygotowała agencja Next Innovation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.











