Samsung Mobile z wykrzyknikiem reklamuje 'Jeszcze więcej emocji'(wideo)

Pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" rozpoczęła się wizerunkowakampania reklamowa Samsung Mobile. Obejmująca telewizję, internet iambient akcja promuje odświeżone logo firmy, w którym literę "i"zastąpił wykrzyknik.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" kampanie reklamowa"Wow" promuje zmieniony wizerunek Samsung Mobile. W znakugraficznym firmy literę "i" zastąpił wykrzyknik, co ma symbolizowaćpozytywne emocje związane z użytkowaniem telefonów tej marki. Teuczucia podkreślają kreacje trzech sposób telewizyjnych SamsungMobile przedstawiających ludzi, którzy poświęcają się swoim pasjom:Formule 1 i piłce nożnej. Reklamy emitowane były od 17 do 23listopada w TVP, Polsacie, TVN, TVN Turbo, TVN Style, PolsacieSport Extra, Polsacie Cafe, Polsacie Play i nSport.

Z kolei w internecie uruchomiono pod adresemwow.samsungmobile.com/pl stronę, na której można zamieszczaćzdjęcia i filmy pokazujące pasje i momenty, które wywołałyniezapomniane emocje. Ponadto reklamy w formie double billboards,screening, billboard i top layer będą ukazywać się do 7 grudnia wportalach Onet.pl, Gazeta.pl, i Wp.pl oraz komunikatorzeGadu-Gadu.

Kampania "Wow" objęła też działania ambientowe: 21 listopada wsześciu punktach Warszawy rozstawiono ekrany wyświetlające spoty, aw czterech kolejnych - pokazujące same wykrzykniki. Dodatkowo pomieście jeździła specjalnie przygotowana i obrandowana limuzyna ztancerzami, którzy odwiedzali stołeczne kluby, zachęcając ludzi dozabawy i oklejając ich wykrzyknikami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"