Samsung najchętniej wybieraną marką technologiczną, w dół Apple

Samsung osiągnął rekordowy wynik w najnowszym rankingu najbardziej preferowanych marek technologicznych, opracowywanym przez Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:

Samsung z wynikiem 58,7 zdecydowanie wyprzedził drugą na liście markę Sony (47,8). Na trzecie miejsce awansował Microsoft, spychając z podium Apple. O pięć pozycji w górę przesunęła się z kolei Toshiba, która teraz jest szósta.

Największe spadki w rankingu zanotowały w ciągu dwóch ostatnich kwartałów marki Apple, Motorola i Panasonic, a cały czas w dolnych rejonach listy znajdują się chińskie marki Lenovo i Huawei.

grafika

Poza pierwszą dziesiątką znalazły się marki Acer, Amazon, Asus, BlackBerry, Compaq, Google, Huawei, Lenovo, Mitsubishi, Motorola, Nokia, Packard Bell, RCA/Viore Sanyo, Sharp i Vizio.

Badanie zostało przeprowadzone przez Strategy Analytics drogą internetową w czerwcu 2013 r. na reprezentatywnych pod względem wieku, płci i poziomu korzystania z internetu grupach konsumentów. Udział w badaniu wzięło 2062 internautów z USA i 4118 z Europy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii