Samsung promuje pralki Eco Bubble (wideo)

Właśnie wystartowała kampania promocyjna pralek Samsung Eco Bubble, która potrwa do 14 października 2013 roku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cheil, P&G i Starcom.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Podczas kampanii pralki Samsung Eco Bubble objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie urządzenia klient otrzyma Zestaw Eksperta, czyli dwa proszki do prania Ariel po 2,5 kg oraz pojemnik na proszek i poradnik.

Samsung Electronics we współpracy z P&G przygotował dodatkowo aplikację „Ekspert w praniu” w wersji mobilnej (możliwa do pobrania z Samsung Apps, a od 23 września także z Google Play i odczytania na urządzeniach z systemem Android). Znajdziemy w niej wskazówki, jak prać skutecznie, sortować kolory, usuwać trudne plamy i właściwie dozować detergenty. Aplikacja ma również funkcję mierzenia twardości wody na podstawie lokalizacji oraz słownik symboli konserwacji odzieży znajdujących się na metkach.

Kampania prowadzona będzie w różnego typu mediach. 30-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN Style, TVN24 i Discovery Channel. Reklamy Eco Bubble będą także zamieszczone w prasie – między innymi w magazynach wnętrzarskich (Dobre Wnętrze, Cztery Kąty, Home Mag, Elle Deco) oraz lifestylowych (Viva, Fashion, Party, Shape czy Kukbuk), magazynach dla mężczyzn (Stuff czy Men’s Health) i pismach dla rodziców (Dziecko). Promocja obecna będzie również w internecie w portalach zasięgowych (Onet.pl, Interia.pl, gazeta.pl), portalach wnętrzarskich i kobiecych, porównywarkach cenowych i serwisie youtube.com oraz na Facebooku. Spoty reklamowe zobaczą również widzowie w kinach sieci Cinema City i Helios

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z firmą P&G. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Za kreację materiałów odpowiada agencja Cheil.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą